در حال بارگزاری ...

جمعه 1403/02/07
Iran
شیتوریو اینویی ها ایران

واکنش اینستاگرامی فرید حقیقی قهرمان نامدار کاتای ایران به زمزمه های استخدام مربی خارجی برای تیم ملی

1
فریادهای بسیاری در سینه ام حبس شد، کاش مجال صحبتی باشد...

کمی هم داشته های خود را دریابیم !!!

هیچ وقت یادم نمیرود دقیقا همان روزهای ابتدایی پس از بازگشت از مسابقات جهانی ترکیه، وقتی با کمک خدا توانستم برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران در بخش کاتای انفرادی صاحب مدال شده و نایب قهرمان جوانان جهان بشوم آن هم فقط با اختلاف یک پرچم!!! گفتند باید برای پیشرفت کاتا مربی خارجی بیاوریم ، زمان گذشت و من مجددا با کمک خدا توانستم برای اولین بار به مقام پنجم بزرگسالان جهان برسم و در یک قدمی مدال قرار بگیرم که پس از بازگشت از مسابقات این سناریو تکرار شد...انگار نه انگار که استاد یاری توانسته بود با حداقل امکانات و هزینه من را به سکوی دوم جوانان جهان و پنجم بزرگسالان جهان برساند....بازهم شنیدم که برای پیشرفت کاتا گزینه مربی خارجی روی میز آمده است، خواستم به اندازه چند خط یادآوری کنم که ما در تاریخ کاتای ایران با اتکا به مربیان داخلی افتخارات بسیار بزرگی کسب کرده ایم که بدون چشم داشت از جانشان مایه گذاشته اند.
مدال نقره بازی های آسیایی توسط استاد نکوفر ، مدال طلای کشورهای اسلامی توسط محسن اشرفی ، مدال برنز کاتای تیمی تبریز در مسابقات جهانی جوانان و امید ، مدال نقره کاتای تیمی کرمان در مسابقات جهانی جوانان و امید،  مدال طلای بزرگسالان آسیا توسط کاتای تیمی تبریز، مدال طلای جوانان و امیدهای آسیا توسط کاتای تیمی تهران، مدال طلای دانشجویان جهان توسط داوود شاهچراغی ، مدال برنز بزرگسالان جهان توسط تیم اراک، مدال نقره و برنز نوجوانان و جوانان جهان توسط ابوالفضل شهرجردی، مدال برنز امیدهای جهان توسط مهران قربانعلی پور، مدال برنز نوجوانان جهان توسط احمدرضا محمودی، مدال برنز بزرگسالان جهان توسط کاتای تیمی بانوان تهران،مدال طلای کشورهای اسلامی توسط مهسا افسانه، مدال نقره جوانان جهان توسط فاطمه صادقی و ... که فقط گوشه ای از افتخارات جامعه زحمتکش کاتا بوده است. این افتخار آفرینی ها به لطف هنرمندی و تلاش مربیان عزیز داخلی از جمله اساتید عزیزم نکوفر، نادربیگی، نیکوخصلت، شاهچراغی، مقدم، حاجی آبادی، شهرجردی، علی نژاد، یاری، ارباب، بغلانی پور و ... بوده که در گذر زمان به فراموشی سپرده شده است. غافل از اینکه این مربیان همچنان هستند حتی باتجربه تر از قبل و دوباره می توانند دست به کارهای بزرگ بزنند، فقط کمی هوای انگیزه هایشان ابریست ...!!!
در انتها از تمام قهرمانان و مربیان کاتا که اسمشان از قلم افتاد عذرخواهی میکنم، درلحظه و فی البداهه، محض یادآوری چندخطی نوشتم...

 
IRAN INOUE-HA SHITO-RYU
دفتر مرکزی: تهران، مرزداران، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، پلاک 16
 

راههای ارتباطی ما

info@inoueha.ir