در حال بارگزاری ...

جمعه 1403/01/31
Iran
شیتوریو اینویی ها ایران

دومین طلای کاروان کاراته ایران در به نام علیپور ضرب شد

دومین طلای کاروان کاراته ایران در  به نام علیپور ضرب شد
رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو
رزیتا علیپور با برتری برابر نماینده کانادا، دومین طلای کاراته ایران در رقابت های لیگ برتر کاراته وان مسکو را بدست آورد.

علیپور نماینده ایران و سبک شیتوریو اینویی ها در وزن 61- کومیته بانوان با برتری یک بر صفر برابر هایا جوما از کانادا به مدال طلای این رقابت ها دست یافت. این دومین مدال طلای ایران در رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو بود. پیش از این سارا بهمنیار در وزن 50- کومیته بانوان موفق به کسب مدال طلا شده بود.

وی در شرایطی طلای باارزش مسکو را بدست آورد که پیش از این با 2782 امتیاز یکی از مدعیان کسب سهمیه المپیک در وزن 61- بود. در این وزن 4 کاراته کا راهی المپیک می شوند.

در این دوره از رقابتها، علیپور ابتدا 5 بر یک نینا رادینویچ از سوئیس را برد. سپس مقابل جوانا رکویچ از صربستان پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد. در ادامه 5 بر صفر لائورا سیورت از فرانسه را شکست داد. علیپور در چهارمین مبارزه 3 بر صفر بیتسام سادینی از مراکش را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی مقابل جیانا لطفی از مصر دارنده 2 طلا، 3 نقره و یک برنز کاراته وان های 2019 را پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد.

این قهرمانی پر افتخار را خدمت خانم علیپور گرامی، مربی قهرمان پرور استاد چالاکی، شیهان محسن آشوری ریاست محترم سبک و همه عزیزان در سبک شیتوریو اینویی ها ایران تبریک عرض می نماییم.

روابط عمومی سبک شیتوریو اینویی ها ایران
IRAN INOUE-HA SHITO-RYU
دفتر مرکزی: تهران، مرزداران، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، پلاک 16
 

راههای ارتباطی ما

info@inoueha.ir