در حال بارگزاری ...

جمعه 1403/02/07
Iran
شیتوریو اینویی ها ایران

حقیقی: 30 سالگی برای خداحافظی زود است/ در بحث مربیگری هم فعالیت می‌کنم

حقیقی: 30 سالگی برای خداحافظی زود است/ در بحث مربیگری هم فعالیت می‌کنم
مصاحبه خبرگزاری فارس با فرید حقیقی از نام آوران سبک شیتوریو اینویی ها ایران

ه گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی شیتوریو اینویی ها ایران" و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نخست مسابقات سوپرلیگ کاتای مردان در حالی از صبح امروز در سالن ورزشی افراسیابی تهران آغاز شده که در چارچوب این مسابقات 12 تیم حضور دارند.

فرید حقیقی اولین مدال‌آور کاتای انفرادی مردان در مسابقات جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که هفته اول مسابقات سوپرلیگ از لحاظ فنی چطور بود، گفت: هفته اول به نظرم تیم‌ها به آن هماهنگی لازم دست پیدا نکردند. فکر می‌کنم از هفته بعد شاهد رقابت‌های داغ‌تری در سوپرلیگ باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده از مبارزه کردن در بخش کاتا خداحافظی کرده‌اید، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، افزود: نه، چنین چیزی صحت ندارد. هنوز تمریناتم را انجام می‌دهم اما به خاطر اینکه در مسابقات کاراته‌وان‌های مختلف که برگزار می‌شود شرکت نکرده‌ام، از رنکینگ المپیکی جا مانده‌ام،‌ به همین خاطر از کوران رقابت‌ها فاصله گرفته‌ام. اما تمریناتم را پیگیری می‌کنم،‌ ان‌شاءالله از هفته آینده در ترکیب تیم گوجوریو سی‌واکای مبارزه خواهم کرد.

اولین مدال‌آور کاتای انفرادی مردان در مسابقات جهانی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 30 سالگی برای خداحافظی از کاتا خیلی زود است. من در بحث مربیگری هم فعالیت خود را شروع کرده‌ام و شاگردان خوبی در رده نونهالان دارم که در مسابقات کاراته‌وان‌های داخلی عناوین مختلفی را کسب کرده‌اند. تنها شغل من کاراته است و فکر نمی‌کنم از لحاظ زمان برای تمرین کردن و مربیگری تداخلی پیش بیاید.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از اسفندیاری به خاطر زحماتی که در طول این چند سال برای کاراته کشیده، ‌تشکر می‌کنم. او چندین سال است با هزینه شخصی در مسابقات سوپرلیگ تیم‌داری می‌کند. امسال با تمام سختی‌هایی که پیش رو داشت، تیم سی‌واکای را در سوپرلیگ شرکت داد. امیدوارم از بازیکنان جوان در سوپر لیگ استفاده کند و موفق شود.
 

IRAN INOUE-HA SHITO-RYU
دفتر مرکزی: تهران، مرزداران، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، پلاک 16
 

راههای ارتباطی ما

info@inoueha.ir